Tuesday, July 14, 2009

Killsnack

Det är väldigt gulligt när ens 25-åriga, coola svåger är fullständigt kär i ens dotter - han kör gärna omvägar för att få träffa henne, har ett foto på dem tillsammans som skrivbordsunderlägg på datorn och massor med foton i mobilen...

Det är nästan ännu gulligare när han ringer bästa kompisen för att berätta att Ella kommit på besök och kompisen genast kommer över för att få se henne, och dessutom visar sig vara helt uppdaterad på hennes senaste steg i utvecklingen.

Ok att jag fattar att 25-åriga killar snackar en hel del om tjejer med sina kompisar men att det handlade om att deras brorsdöttrar lärt sig att gå eller skälla som en hund hade jag inte riktigt räknat med.

3 comments:

Svensk chekchouka said...

men DEt är väl typiskt Israeliskt. de är sâ barnkära tt jag tror att JAG aldrig sett nât liknande! Kul att ses imorgon!

Unknown said...

Det är alltsâ en potentiell barnvakt?

Karin said...

SC: Jag vet, det är riktigt häftigt! Tar med mig lite böcker också.

Dosiss: Om det inte vore för att han alltid försvinner på ett mystiskt vis varje gång det ska bytas blöjor...