Monday, April 21, 2008

Bikinibilder

Det är rätt najs att ha semester...

8 comments:

Anonymous said...

Harligt harligt! Vet inte om jag haller med din mormor om att magen ar tilrackilgt stor redan...jag tycker det ser ut som att den ar ratt liten...:) Jenny

Anonymous said...

Det där ser rrrriktigt skönt ut!

hampa said...

Hej karin. Känner att det är hög tid att "hälsa" nu, jag har hängt här sen eran smekmånad :)

Pratade föresten med Minna och hörde att ni ev. ska ses och jag tänkte haka på, om det passar mig och Frankie Boy. Om inte, så ha det så skönt på semestern.

Anonymous said...

Hej ! Ser riktigt skönt ut. Magen ser ut att växa oxså. Du skriver i norrlands inland... vars ungefär är det ?? Själv bor jag ju oxså i norrland... i Boden... =)

Ha det bra och sköt om dej.

Saskia said...

Åh vad härligt det där ser ut!! Hoppas du njuter av semestern och av att få käka polarkakor *avis*!!

Anonymous said...

Ser härligt ut :)
Vilken söt liten gravidmage du har.
Läst din blogg ett tag nu men första gången jag sett lite bilder, kul.

Anonymous said...

Härligt ser det ut! man kanske skulle unna sig en dag på södra berget... Det var himla roligt att träffa dig Karin! Som sagt, du är dig lik...å jag med tydligen! kram /E

Karin said...

Jenny: Nä, riktigt klar är den nog inte, jag tror mormor har glömt bort hur stora magarna blir...

Alexia: Bilden ljuger inte!

Hampa: Hej! Och nu har jag fått träffa dig och mannen med coola frisyren på riktigt också!

Anne: Fullt så långt norrut är det inte, en liten by i höjd med Östersund ungefär. Så det är väl ungefär halva Sverige kvar hem till dig! ;-)

Saskia: Jag har ätit mig mätt på dem nu, kommer nog inte vilja se en polarkaka på flera månader nu!!

Maria: Hej och välkommen! Ja, den ser ju ganska liten ut när man ligger ned...

Erica: Det kommer nog en recension av Södra Berget snart! Kan bara hålla med, det var jättekul att ses!