Friday, February 12, 2010

Svullen?

Kan man hävda att man har en svullen mage när man är gravid? Där bakom badbollen någonstans. Jag ser väl ut som att jag är i åttonde månaden ungefär. Vet inte vad jag har ätit men magen är iaf svullen och jag har rapat högt hela dagen. Så pass att maken undrat om man inte skulle kunna utvinna energi från dem. Jag skulle inte bli förvånad om det gick.

Annars är det rätt ok med mig. Annat är det med Y. Han är "man-sick". Ligger i soffan under täcket och liiiiiider. Med ett glas rödvin i näven. Som tur var så förvarnade han om att han höll på att bli "man-sick" så vi åkte och handlade juice, apelsiner och te som han kan sätta i sig imorgon när han kommer att vara dödssjuk.

Ella har vi lånat ut till farmor över natten. Men jag såg allt att det var en begynnande ögoninflammation på gång hos henne så imorgon lär väl jag ha ett igenmurat öga... Ja, ja, är det inte det ena så är det det andra. Jag är på ett strålande humör iaf så idag tänker jag faktist inte klaga. För det där med den svullna magen var inget klagomål, bara ett konstaterande.

No comments: