Wednesday, July 22, 2009

Drömmar

Yarden frågade mig igår kväll innan vi somnade om jag brukar komma ihåg mina drömmar. Ganska ofta gör jag det, i ett par minuter iaf. Imorse kom jag naturligtvis ihåg vad jag hade drömt, vissa saker minns man bättre än andra. Man skulle ju kunna tro att jag kom ihåg det för att jag i drömmen befann mig i Brasilien, där jag naturligtvis blev rånad. Men det var ändå helt ok, jag var nämligen ihop med "Chase" i "House". Så den drömmen berättade jag glatt om för min man i morse. Man måste ju få drömma lite. Och nu sitter vi, jag och min man, bänkade framför TV:n och tittar på min kille. Känns lite speciellt faktiskt.

En riktig Karin-kille skulle jag vilja påstå...

4 comments:

Svensk chekchouka said...

asg, kommer di hâg han jag pratade om som sökte jobb pâ mitt jobb? han sâg ut unge^fär sâ! allvarligt!

Jenny said...

Vilken spännande dröm! Vill också drömma om snyggingar och inte bara stress drömmar där jag måste tex köpa skor men hinner inte titta på några i skoaffärerna som är uppradade framför mig för jag måste följa med minstingen på toa hela tiden för han ska kissa stup i kvarten! Kanske blir det annat på min semester i lugna sverige..=)

Katarina i Holon said...

Jenny, kan inte låta bli att fnissa åt dina drömmar, stackare! Du behöver nog en semester i lugna Sverige!

Karin, mysigt! Jag drömmer också om snyggingar ibland och jag brukar vakna med en trevlig känsla i hela kroppen då...fniss!

Karin said...

SC: Men åh, varför kunde han inte fått börja hos er!

Jenny: Hahaha, ja du behöver verkligen lite semester och drömma lite lugnare drömmar.

Katarina: Det är tur att man har lite tid och ork till att spana på andra karlar! ;)