Tuesday, July 03, 2007

*Uppdatering* - I'm NOT going to Miami...

Hon hittade en bättre rutt. Så nu ska vi inte flyga via Miami. Nä, det blev Stockholm-Munchen-Madrid-Quito istället. Lite bättre får jag nog erkänna. Men samtidigt var hon tvungen att ändra resan till Stockholm så att den skulle gå Tel Aviv-Madrid-Frankfurt-Stockholm. Och komma fram 21 juli. Tror inte det va. Undrar var vi kommer att flyga enligt morgondagens resrutt...

Jajemänsan. Enklaste sättet att ta sig från Sverige till Ecuador är tydligen på följande sätt: Stockholm - Helsingfors - New York - Miami (övernattning) - Quito. Våra flygrutter är klara. Tydligen ska man planera resor till Sydamerika minst ett halvår i förväg, vi blev nästan utskällda av den första resebyrån vi gick till. Men sen fick vi tips om en jättebra kvinna med egen resebyrå och hon slet häcken av sig för oss igår. Jag kommer hem till Sverige 19 juli tror jag. Och & augusti flyger vi till Quito. Sen blir det Galapagos-öarna, Peru, Bolivia och lite Argentina innan vi flyger hem till Tel Aviv i oktober. Hur spännande som helst. Har inte riktigt fattat det än. I'm going to Miami...

4 comments:

Anonymous said...

Åååå vad häftigt! Vilken resa!!!

Hör gärna av dig när ni är i Stockholm om ni vill ses. Vi är hemma i Stockholm från och med den 19 juli och har semester i juli ut. Inget planerat där än, så det vore skoj att hitta på nåt med er :)

Karin said...

Perfa, jag kommer till Stockholm den 19 juli, Y en vecka senare ungefär. Klart vi ska ses! Jag hör av mig.

Saskia said...

Ååååh vad underbart! verkligen perfekt! Grattis! :) ser verkligen fram emot reserepotage!!

Karin said...

Ja, jag lääängtar! Tror att bloggen kommer att flytta till en annan plats under resan, och vara på engelska, men bloggas ska det!