Sunday, April 27, 2008

Fram eller bak

Män finns ju i två versioner - enligt min make kan de delas in i "assmen and the misled boobmen". I förrgår kväll gick det en brittisk dokumentär (alltid dessa skumma brittiska dokumentärer) på TV om kvinnor med väldigt stora bröst. I soffan satt tre män. Det var rätt roligt att se deras olika reaktioner.

Y var hyfsat ointresserad och det tror jag inte berodde särskilt mycket på att frugan satt bredvid. En annan kille satt som klistrad och önskade att det alltid skulle visas sådana program på TV. Hans fascination var rörande att se. Den tredje killen lekte med Ys mobiltelefon. Det skulle kunna betyda att han är en rumpkille. Fast vissa tror inte att det hade varit en annan reaktion om det hade visats en dokumentär om rumpor. Inte kvinnliga iaf.

Själv måste jag säga att det är svårt att inte fascineras av en kvinna med K-kupa. Hur klarar man av att gå upprätt? Hur pallar ryggen det? Var hittar man BH:ar? Om de blir gravida - får de L- eller M-kupa då och finns det? Tittar folk dem någonsin i ögonen? Hu, så tacksam jag är att jag inte är en av dem, det måste vara jättejobbigt.

No comments: